🔥DOPRAVA ZDARMA s Puravia LABS na výdejní místa, sleva na kozí kolostrum a produkty v kategorii Hormony! Využijte naše květnové akce. Více info zde.

Vše o nákupu

Akce měsíce

Vážení zákazníci, rádi bychom vás seznámili s pravidly aktuálně probíhajících akcí

 

🔥Sleva 10 % na téměř celou kategorii Hormony:

  1. Využijte slevu 10 % na téměř veškeré produkty v kategorii Hormony a 5 % na značku Garden of Life v této kategorii.
  2. Akce platí od středy 1. 5. 2024 (00:00) do úterý 14. 5. 2024 (23:59) včetně.
  3. Sleva je aplikována automaticky.
  4. Slevové kódy nelze použít na již zlevněné produkty.
  5. Puravia si vyhrazuje právo měnit podmínky po dobu akce.

 

💪Sleva 10 % na kozí kolostrum Betula Pendula:

  1. Využijte slevu 10 % na produkty Kozí kolostrum a Kozí kolostrum pro děti.
  2. Akce platí od středy 1. 5. 2024 (00:00) do pátku 10. 5. 2024 (23:59) včetně.
  3. Sleva je aplikována automaticky.
  4. Slevové kódy nelze použít na již zlevněné produkty.
  5. Puravia si vyhrazuje právo měnit podmínky po dobu akce.

 

🚚Doprava zdarma s Puravia LABS do boxů a na výdejní místa:

  1. Vložte do košíku jakékoli zboží a alespoň 1 produkt značky Puravia LABS.
  2. V objednávce zvolte dopravu „PPL Parcelshop (CZ) - osobně si vyzvednete na pobočce PPL Parcelshop“ nebo „Zásilkovna (CZ) – osobně si vyzvednete na pobočce Zásilkovny“ a vyberte požadované výdejní místo nebo box. Systém Vám tuto možnost automaticky nabídne jako variantu dopravy zdarma.
  3. Způsob platby na akci nemá vliv, můžete platit převodem, online kartou i na dobírku.
  4. Akce platí od středy 1. 5. 2024 (00:00) do pátku 31. 5. 2024 (23:59) včetně.
  5. Puravia si vyhrazuje právo měnit podmínky po dobu akce.
 

Prodejna Puravia

OSOBNÍ ODBĚR - konečně máme prodejnu a zároveň výdejnu v Praze v Štěrboholech. Můžete tady rovnou koupit naše TOP produkty, nebo si vyzvednout svou online objednávku z e-shopu, kterou vám na prodejnu doručíme!

Osobní odběr e-shop objednávek na prodejně ZDARMA od 500 Kč

 

Osobní odběr balíčku v naší prodejně při objednávce na e-shopu. Víte, jak postupovat?

  • Vyberte si zboží a vložte do košíku.
  • Přejděte do košíku: 
  1. Vyberte si způsob dopravy – Osobní odběr prodejna Puravia Praha-Štěrboholy (PIKITO).
  2. Zaplaťte objednávku (v případě dobírky lze na prodejně platit POUZE KARTOU).
  3. Zásilka na prodejnu odchází z našeho centrálního skladu, není tedy k odběru ihned, ale je třeba počítat 1 - 2 dny, než balíček na prodejnu dorazí.
  4. Vyčkejte na příchod SMS zprávy od PPL Parcel Shop. V SMS dostanete informaci s číslem objednávky, PIN k vyzvednutí, adresu a telefon na PIKITO. 
  5. Na prodejně běžte rovnou k pokladně, sdělte PIN z SMS zprávy a dostanete balíček! V případě dobírky budete vyzváni k platbě kartou. 

Pokud vám přišla SMS, že vás balíček čeká na výdejně, můžete si ho vyzvednout i o víkendu. 

 

 

 

Prodejna Puravia se nachází v prostorách PIKITO, máme zde svůj prodejní koutek. 

Kromě vyzvednutí balíčku, si zde můžete koupit naše čisté produkty od značek Garden of Life včetně oblíbených multivitamínů v gumídcích, dále exkluzivní doplňky od Cymbiotika, Global Healing, Pure Natura lyofilizovaná játra a orgánové výživy, celou řadu doplňků speciálně pro děti, MycoMedica vitální houby. Dále zde máme také zdravé dobroty jako kokosové chipsy nebo ořechová másla. A nezapomněli jsem ani na přírodní kosmetiku značky Vïelo a Inlight.

 Vše co je momentálně ke koupi v prodejně najdete ZDE.

Kde nás najdete: 

  • Pikito.eu 
  • Kutnohorská 532, 109 00 Praha-Štěrboholy (mapa) 

  

Otevírací doba 

Po – Ne od 9:00 do 21:00

  

Jak se k nám dostanete: 

  • Autem:  
    • GPS: 50.0670814N. 14 5492289E 
    • Je vám k dispozici velké bezplatné parkoviště nákupního centra. 
  • MHD:  
    • Nejbližší zastávky MHD jsou Kardausova (linka 173. přes Depo Hostivař) a Kutnohorská (několik linek PID)

  

Kontakt 

+420 720 981 521 

 

EUROPARK-2

 

   

1 2

3 4

Doprava

Doprava u objednávek nad 2000,- CZK je u služeb PPL a Zásilkovna v rámci ČR zcela ZDARMA. Platí pro všechny způsoby platby vyjma dobírky. Standardní doba dodání v rámci celé ČR je 1-2 dny.

Objednávky zadané do 12:00 budou expedovány již daný den a zpravidla doručovány další pracovní den kurýrem nebo do odběrného místa.

Při objednávkách do 350 Kč je v dopravě zohledněno i balné v hodnotě 50 Kč.

 

 

  • Kurýr PPL - 99 CZK
    • Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

 

  • PPL Parcelshop - doručení na odběrné místo - 55 CZK
    • Osobní odběr v odběrných místech PPL Parcelshop, doba dodání 1 - 2 dny

 

  • Osobní odběr prodejna Puravia Praha-Štěrboholy - Zdarma
    • Váš balíček musí na prodejnu dovézt kurýr z našeho skladu. Pokud objednáte do 12:00, objednávka sem dorazí druhý den. Více informací o výdejně naleznete zde.

 

  • Zásilkovna - doručení na odběrné místo - 59 CZK
    • Zásilkovna - osobní odběr ve více než 1400+ odběrných místech, doba dodání 1 - 2 dny

 

  • Kurýr DPD - 115 CZK
    • Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

 

  • Kurýr GLS - 109 CZK
    • Balíček vám doveze kurýr až domů nebo třeba do práce, doba dodání 1 - 2 dny

 

 

Doručujeme pouze do zemí EU.

 

Prodejna Puravia v Pikitu - Retail park ve Štěrboholech - Osobní odběr eshop objednávek na prodejně ZDARMA od 500 Kč

Adresa: Kutnohorská 532, 109 00 Praha-Štěrboholy

  • Máme novou kamennou prodejnu, kde si konečně můžete koupit naše čisté produkty na místě.
  • Zakoupit zde můžete produkty od značek Garden of Life včetně oblíbených multivitamínů v gumídcích, dále exkluzivní doplňky od Cymbiotika, Global Healing extrakty z rostlin, Pure Natura lyofilizovaná játra a orgánové výživy, celou řadu doplňků speciálně pro děti, MycoMedica vitální houby a také zdravé dobroty jako kokosové chipsy nebo přírodní kosmetika Vïelo.

Osobní odběr balíčku v naší prodejně při objednávce na eshopu. Víte jak postupovat?

  • Nakoupit na eshopu
  • Přejít do košíku:
    • 1. Vybrat způsob dopravy – Osobní odběr prodejna Puravia Praha-Štěrboholy
    • 2. Zaplatit (v případě dobírky lze na prodejně platit POUZE KARTOU)
    • 3. Vyčkat na příchod SMS zprávy od Puravia.cz. V SMS dostanete informaci s číslem objednávky, PIN k vyzvednutí, také adresu a telefon na PIKITO.
    • 4. Na prodejně přijďte k terminálům, zadejte PIN ze SMS a klikněte na VYZVEDNOUT. V případě dobírky budete vyzváni k platbě kartou. Vyjede lísteček s číslem, ten předejte u pokladního pultu na prodejně. Na základě lístku vám bude vydán balíček.
  • Pokud vám přišla SMS, že vás balíček čeká na výdejně, můžete si ho vyzvednout i o víkendu.
  • Otevírací doba: Po – Ne od 9:00 do 21:00
  • Více informací o výdejně naleznete zde.

 

 EUROPARK-2

Způsoby plateb

Faktury zasíláme pouze elektronicky, tento doklad slouží také jako záruční list.

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

 

Platba dobírkou

Poskytovatelé dobírky:

DPD
PPL
Zásilkovna

 

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba kartou

 

Platba Apple Pay a Google Pay

Apple Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Apple Wallet. Pro zobrazení služby je potřeba mít k dispozici webový prohlížeč Safari a zařízení od společnosti Apple.

Google Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Peněžence Google. Platba Google Pay je v podstatě totéž jako platba kartou. Zákazník nemusí opisovat číslo karty ani další údaje. 

 

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platba bankovním převodem

 

Platba Twistem

Twisto je online platební služba, se kterou můžete nakoupit zboží okamžitě a zaplatíte ho až za 14 dní. Pokud máte založený Twisto účet, platit můžete dokonce až za 45 dní (vždy 15. dne následujícího měsíce). Zboží vám bude ihned po nákupu doručeno domů, abyste si ho mohli v klidu prohlédnout a vyzkoušet ještě dříve než za něj zaplatíte.

Platba Twistem

 

Kontakt

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád 

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 

  1. Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího, společnosti Sidonia Medica, s.r.o., se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, DIČ: CZ05641365, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 268134 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.  
  2. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost. 
  3. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem. 

II. ZÁRUKA ZA JAKOST 

  1. Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto Reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo kupní smlouva nestanoví něco jiného. 
  2. Záruční doba může být delší/kratší podle data spotřeby uvedeném na obalu produktu. Záruční doba pak je omezena datem spotřeby. 
  3. Údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu jako „spotřebujte do / best before“. Údaj o spotřebě nemusí být označen na obalu v případě, že jeho minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. V případě reklamace zboží se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace. 
  4. V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba. 

III. UPLATNĚNÍ REKLAMACE 

  1. Kupující má právo reklamovat zboží v případě, že jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou nebo v případě, že se v záruční době zboží objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání. Kupující se zavazuje zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. 
  2. Kupující, který je spotřebitelem může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.  
  3. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání. 
  4. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. 
  5. Kupující oznámí prodávajícímu reklamaci prostřednictvím reklamačního formuláře, který je  Přílohou č.4, a který odešle: 
    • e-mailem na adresu info@puravia.cz, nebo  
    • poštou na adresu Sidonia Medica, s.r.o., 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1. 
  6. Oznámení reklamace musí obsahovat popis závady, číslo objednávky či faktury, požadovaný způsob vyřízení reklamace a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. 
  7. Prodávající nabízí kupujícím svoz reklamovaného zboží, které vyzvedne smluvní dopravce prodávajícího. Kupující bude informován o převzetí zboží k reklamaci e-mailem. V případě, že kupující nevyužije možnosti svozu, zašle reklamované zboží na výše uvedenou adresu. Reklamace je řádně uplatněna okamžikem doručení reklamovaného zboží na výše uvedenou adresu, případně předáním smluvnímu dopravci prodávajícího. 
  8. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. 

IV. VYŘÍZENÍ REKLAMACE 

  1. Pokud se zúčastněné strany nedohodnou jinak, vyřízení reklamace proběhne bez zbytečných průtahů, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Bližší informace o průběhu reklamace kupující získá na emailu info@puravia.cz (vždy je nutné uvést číslo reklamace/objednávky a kontaktní údaje kupujícího). 
  2. Prodávající zašle kupujícímu na sdělený kontaktní údaj potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 
  3. V případě že prodávající nestihne vyřídit reklamaci v zákonné době 30 dnů, má kupující, který je spotřebitelem nárok od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. 

V. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ 

  1. Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné. Zejména se jedná o poštovné na zaslání reklamace. O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění. 
  2. Není-li reklamace uznána za oprávněnou, budou veškeré náklady, které prodávají měl spojené s dopravou, vyfakturovány kupujícímu a předány k úhradě. V případě že dopravné platil kupující, nebude kupujícímu dopravné proplaceno a bude mu doúčtováno dopravné na zaslání zboží zpět. 
  3. V případě, že dojde mezi kupujícím a prodávajícím ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát -oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Kupující může využít rovněž platformu pro řešení spor online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 6. ledna 2023. 

Zásady zpracování osobních údajů

V souladu s článkem 13

Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES

(dále jen "obecné nařízení o ochraně osobních údajů" nebo "GDPR"

I. Správcem osobních údajů ve smyslu obecného nařízení o ochraně osobních údajů je: Sidonia Medica, s.r.o. se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 268134 (dále jen „Správce“). Kontakt na Správce: Tel.: 777926804, email: info@puravia.cz

II. Správce bude zpracovávat následující osobní údaje: jméno a příjmení, adresa bydliště, email, telefonní číslo. (dále jen „osobní údaje“) Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je:

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

III. Osobní údaje je nutné zpracovat za účelem:

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit (používáme google analytics a remarketing, PPC, Facebook pixel)

IV. Osobní údaje budou Správcem zpracovány a uschovány po dobu nezbytně nutnou pro naplnění výše uvedených účelů, avšak ne déle než po dobu pěti (5) let.

V. Zpracovány budou pouze osobní údaje, které Správci sdělíte nebo které Správce získá prostřednictvím poskytování služeb z těchto zdrojů: www.puravia.cz, www.puravia.sk, www.evahajkova.com , www.eva-hajkova.cz, www.aromastick.cz, facebook, instagram, messenger.

VI. Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem. Osobní údaje však mohou být zpracovávány:

  • poskytovatelem softwaru svethostingu.cz
  • IT poradenskou firmou TECHnOOk s.r.o.
  • účetnictví zajišťuje Trivi s.r.o., Jankovcova 1566, 170 00 Praha 7-Holešovice
  • sklad a logistiku zboží zajišťuje Mailstep, Hala D2 Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha
  • personalizované vyhledávání zajišťuje Luigi's Box, s.r.o., Vysoká 34, 811 06 Staré Mesto, Slovensko
  • email marketing zajišťuje Ecomail.cz s.r.o., Na Zderaze 15, 120 00 Nové Město

VII. Údaje, které nám pro výše uvedené účely poskytnete, případně které získáme v průběhu poskytování služeb, budou uloženy v zabezpečené databázi, ke které mají přístup pouze:

  • Správce,
  • poskytovatel softwaru svethostingu.cz
  • Vámi určené osoby, kterým udělíte písemný souhlas a tento písemný souhlas předáte zaměstnanci Správce

VIII. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci.

IX. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování a profilování ve smyslu čl. 22 GDPR.

X. Máte právo požadovat od Správce přístup k osobním údajům a k informacím o přijatých opatřeních a dalším informacím o jejich zpracování v souladu se čl. 12 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, zejména: účelu zpracování; kategorii dotčených osobních údajů; příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny; plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy; veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od Vás jako subjektu údajů; skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování. Dále máte právo požadovat opravu nebo výmaz osobních údajů; právo omezit zpracování osobních údajů; právo na přenositelnost údajů. Máte právo vznést námitku proti zpracování. V případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se můžete na Správce obrátit prostřednictvím telefonu: +420 777 926 804, emailu: info@puravia.cz nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů. V případě, že dáte informovaný souhlas se zpracováním osobních údajů (informovaný souhlas Vám poskytneme), máte právo vzít souhlas kdykoliv zpět. V případě, že chcete vzít souhlas zpět nebo chcete Správce kontaktovat z jiného důvodu, prosím kontaktuje Správce na tel.:777926804, případně emailem: info@puravia.cz. Z mailing listu se můžete odhlásit kliknutím na „unsubscribe“.

Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.

Naše webové stránky využívají technologie retargetingu provozované externími reklamními systémy. Ta nám umožňuje ukázat návštěvníkům, kteří již projevili zájem o naše produkty, naše reklamy v reklamní síti společnosti Seznam.cz, a.s. a Google Ireland Limited.

Používání cookies

Níže uvedená pravidla se týkají uchovávání cookies na portálu puravia.cz provozovaného společností Sidonia Medica, s.r.o. se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, DIČ: CZ05641365, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 268134.

Email: info@puravia.cz

Co jsou soubory cookies?

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě webové stránky stáhnou do počítače, mobilu nebo jiného zařízení uživatele. Tyto soubory umožňují identifikaci zařízení a správné zobrazení webové stránky uživatelům přizpůsobené jejich individuálním preferencím. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, čas koncového zařízení a rozlišení ukládaných dat.

Cookies jsou na stránkách používány k následujícím účelům:

nezbytně nutné soubory cookies - základní cookies jsou součástí webové stránky a bez jejich nasazení by nebylo možné webovou stránku provozovat,

analytické soubory cookies - analytické cookies slouží k vyhodnocování uživatelského chování a následnému návrhu opatření mající za cíl lepší uživatelskou zkušenost,

marketingové soubory cookies - marketingové cookies pomáhají lepšímu cílení reklam a jejich vyhodnocování,

personalizační - personalizační cookies pomáhají takové prezentaci obsahu a portálu, který se co nejvíce blíží zájmům konkrétního uživatele konverzní - které umožňují vyhodnotit výkon různých prodejních kanálů

Odstranění cookies

Cookies lze zakázat v nastavení webového prohlížeče. Omezení používání cookies může mít vliv na některé funkce webových stránek. V případě, že je některá z funkcí webových stránek nefunkční, je vhodné zkontrolovat nastavení cookies ve webovém prohlížeči, a přijetí cookies zařízení umožnit.

Kontaktujte nás:

V případě, že budete mít dotaz ohledně Cookies nebo osobních údajů, můžete nás kontaktovat emailem na info@puravia.cz alebo telefonicky na +420 227 072 207

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky 

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Sidonia Medica, s.r.o., se sídlem 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05641365, DIČ: CZ05641365, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 268134 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a fyzickou osobou v postavení spotřebitele či podnikající fyzickou osobou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese http://www.puravia.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“). 
  2. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná. Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považována také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu s prodávajícím považován za podnikatele. 
  3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. 
  4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 

II. UŽIVATELSKÝ ÚČET 

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. 
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. 
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. 
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. 
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek). 
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. 

III. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a dopravy. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků kromě nákladů na doručení zboží. Prodávající garantuje výši ceny uvedenou v nabídce. Je-li u zboží uvedena sleva, platí cena včetně této slevy pouze po dobu, kdy je zobrazována ve webovém rozhraní obchodu a nelze tedy zpětně vymáhat. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 
  2. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje obstarat a odevzdat kupujícímu zboží specifikované v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu zveřejněnou na webových stránkách způsobem a za podmínek dále stanovených těmito obchodními podmínkami. 
  3. Kupující objednává zboží přímo na webových stránkách prostřednictvím speciálního formuláře. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: 
  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu); 
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží; 
  • požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží; a 
  • nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“). 
  1. Kupující je povinen uvést všechny údaje vyžadované formulářem pro vytvoření objednávky pravdivě. Objednávka se uskuteční po kliknutí na tlačítko „objednávka zavazující k platbě“, přičemž odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu. Takto vykonaná objednávka se považuje za závaznou. 
  2. Prodávající zpravidla nejpozději do jednoho pracovního dne od obdržení objednávky potvrdí kupujícímu její přijetí. Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné. 
  3. Přehled zboží navrhovaného prodávajícím k prodeji nepředstavuje nabídku prodávajícího ve smyslu ustanovení § 1732 občanského zákoníku, a prodávající není povinen kupní smlouvu ohledně tohoto zboží uzavřít. Tímto není dotčena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu. 
  4. Kupující má právo objednávku, již odeslanou prodávajícímu, bez udání důvodu vzít zpět (stornovat), a to ve lhůtě jedné (1) hodiny od jejího zadání do systému – a to písemně na email info@puravia.cz. Žádost o storno musí vždy obsahovat číslo objednávky. 
  5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. 
  6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). 
  7. Objednané zboží je kupujícímu zasíláno prostřednictvím dopravce. Cena za dopravu a balné je účtována spolu s kupní cenou zboží. Výše poštovného (přepravného) je zveřejněna na webovém rozhraní a kupující je o ní informován také při zadávání objednávky do systému. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Zboží je možné dodat do všech zemí EU. 
  8. Obchodní podmínky a reklamační řád jsou trvale zveřejněny na stránkách prodávajícího, kupující je povinen se s nimi před odesláním seznámit. Reklamační řád je Přílohou č.1 těchto obchodních podmínek a je jejich nedílnou součástí. Obchodní podmínky a reklamační řád budou kupujícímu zaslány spolu s potvrzujícím e-mailem o přijetí objednávky. 
  9. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě vzájemné dohody smluvních stran. 
  10. Prodávající je povinen dodat zboží specifikované v kupní smlouvě (pozor - fotografie produktů uvedené na eshopu puravia.cz a puravia.sk, jsou pouze ilustrativního charakteru - výrobce si vyhrazuje právo na změnu obalu), vyjma případu, kdy toto zboží není skladem. 
  11. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. 

IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY 

  1. Bankovní převod: Platba celkové ceny je zaplacena kupujícím před dodáním zboží prostřednictvím běžného bezhotovostního převodu. Číslo účtu a variabilní symbol je zobrazen na konci objednávkového procesu a zároveň přeposlán na e-mail kupujícího uvedený v objednávce. 
  2. Platební karta online: Ke zpracování objednávky (tj. k odeslání zboží kupujícímu) dochází až po připsání odpovídající částky na účet prodávajícího. 
  3. Celkovou cenu objednávky lze zaplatit kupujícím před dodáním zboží prostřednictvím bezhotovostního převodu za použití platební/kreditní karty. Kupující je při realizaci objednávky přesměrován na platební bránu a dále postupuje podle zobrazených pokynů. Pro tuto platbu platí podmínky pro tento případ stanovené bankou kupujícího. Zprostředkovatelem bankovních převodů je platební brána Comgate. 
  4. Přenos dat je v rámci celé transakce zabezpečen protokolem SSL (Secure Societ Layer) a 3D Secure řešením. Všechny údaje jsou tedy zpracovávány přímo na serverech platební brány, čímž je zaručena jejich naprostá bezpečnost. 
  5. Akceptujeme platby kartami: VISA, MasterCard, Diners Club Internacionál, Maestro. Prodávající je do úplného zaplacení kupní ceny vlastníkem předmětu kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím. 

Využití SLEVOVÝCH KÓDŮ 

  1. Při nákupu je možné využít určené slevové kódy. 
  2. Cena nákupu musí být vyšší než hodnota uplatňované slevy. 

V. MOŽNOSTI ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 

  1. Kupující, který je spotřebitelem bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil, a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil. 
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. V. 32. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující, který je spotřebitelem v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě čtrnácti (14) dnů. Uvedená lhůta běží ode dne, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo: 
  • poslední kus zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně; 
  • poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí; nebo 
  • první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu. 
  1. Kupující, který je podnikatelem bere na vědomí, že je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy pouze: 
  • do doby převzetí zboží kupujícím - v takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, která již byla kupujícím zaplacena, bezhotovostně na bankovní účet sdělený mu pro tento účel kupujícím nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud kupující žádný do 5 dnů od odstoupení prodávajícímu nesdělí). 
  • je-li prodávající v prodlení s dodáním zboží déle než 4 týdny od sjednaného dne dodání. 
  1. Kupující, který je podnikatelem bere současně na vědomí, že není oprávněn odstoupit od smlouvy ohledně zboží, které bylo dodáno řádně, včas a bez vad. 
  2. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozím článku. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit formulář, který je Přílohou č. 2 a je nedílnou součástí obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy musí proběhnout prokazatelným způsobem písemně datovou zprávou (emailem) na adresu info@puravia.cz, nebo poštou na adresu Sidonia Medica, s.r.o. 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Prodávající vystaví kupujícímu bez zbytečného odkladu v písemné podobě potvrzení o přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy a bude kupujícího kontaktovat za účelem potvrzení dalšího postupu. 
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. V. 33. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. 
  4. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 
  5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. V. 33. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Spotřebitel má nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Vrácení proběhne do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit peněžní prostředky poskytnuté kupujícímu již při vrácení zboží či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 
  6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 
  7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. 
  8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. 

VI. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA 

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). 
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží: 
  • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, 
  • je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a 
  • je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci. 
  1. Ustanovení uvedená v čl. VI. 42. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. 
  2. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující, který je spotřebitelem je oprávněn uplatnit právo z vady, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Pokud se však vada projeví na zboží až po uplynutí lhůty jednoho roku od převzetí, bude na kupujícím, který je spotřebitelem, aby prokázal, že tuto vadu mělo zboží již při převzetí. 
  3. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. 
  4. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád. 

VII. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN 

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. 
  2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu. 
  3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením. 
  4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením. 
  5. Případné spory mezi kupujícím jako spotřebitelem a prodávajícím lze řešit cestou mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, jejíž internetové stránky jsou umístěny na adrese www.coi.cz, nebo je možné využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 
  6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. 
  7. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. 

VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

  1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR). 
  2. Informace o zpracování osobních údajů najdete v Příloze č.3, která je nedílnou součástí obchodních podmínek. 

IX. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES 

  1. Uzavřením smlouvy dává kupující souhlas se zasíláním obchodních sdělení týkajících se nabídky výrobků a služeb prodávajícího na elektronickou adresu získanou od kupujícího při nákupu výrobků či při registraci. Na webové stránce prodávajícího může kupující vyslovit nesouhlas se zasíláním těchto obchodních sdělení. Dále je možné zasílání obchodních sdělení editovat v rámci uživatelského účtu či kdykoliv prostřednictvím hypertextového odkazu dostupného v jednotlivých zaslaných obchodních sděleních. 
  2. Kupující souhlasí s ukládáním Cookies na jeho počítač. Informace o Cookies nalezne kupující na webové stránce. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání Cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. 

X. DORUČOVÁNÍ 

  1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či objednávce. 

XI. HODNOCENÍ PRODUKTŮ - ZÁKAZNICKÉ RECENZE PRODUKTŮ

  1. Produkty mohou hodnotit pouze registrovaní zákazníci.
  2. Hodnocení jsou interně spárována s jménem a příjmením zákazníka (pokud ho v hodnocení uvedl), datem a časem hodnocení a jeho IP adresou (tyto údaje nikdo jiný kromě administrátora eshopu nevidí - viz GDPR)
  3. Hodnotit lze jen hvězdičkami (1 - nejmenší spokojenost, 5 - největší spokojenost s produktem) a může (ale nemusí) přidat i slovní komentář.
  4. Hodnocení pomocí hvězdiček se přepočítává automaticky a výsledek je jeho aritmetickým průměrem.
  5. Hodnocení a komentář (recenze) vyžadují autorizaci a schválení administrátora eshopu, poté jsou zveřejněny u produktu.
  6. Hodnocení produktů nelze interně promazávat, není možné měnit počet hvězdiček ani komentáře.
  7. Hodnocení jsou u daných produktů v záložce HODNOCENÍ.

Která hodnocení nezveřejňujeme?

  1. Hodnocení, které jakýmkoliv způsobem porušuje právní předpisy České republiky.
  2. Obsahuje údaje o identitě hodnotícího (např. telefon).
  3. Obsahuje URL odkazy nebo e-mailovou adresu.
  4. Obsahuje urážky, nadávky, nebo je v rozporu s dobrými mravy.

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 

  1. Smluvní strany si pro právní vztah obsahující mezinárodní prvek sjednávají české rozhodné právo s tím, že pokud se smluvní stranou spotřebitel, rozhodné právo pro práva a povinnosti bude stanoveno na základě příslušných ustanovení kolizních norem. 
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu. 
  3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. 
  4. Kontaktní údaje prodávajícího: info@puravia.cz, Tel: +420 227 072 207
  5. Platnost těchto obchodních podmínek je od 6. ledna 2023 do vydání jejich nové verze. 

 

Příloha č. 1 - Reklamační řád 

Příloha č. 2 - Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Příloha č. 3 - Podmínky ochrany osobních údajů (GDPR)  

Příloha č. 4 - Reklamační protokol 

×